آژانس دیجیتال مارکتینگ وبسکو

آموزش جامع طراحی سایت بدون کدنویسی

دریافت نماد اعتماد الکترونیک | دریافت اینماد

دریافت نماد اعتماد الکترونیک به عنوان مجوزی برای کسب و کار های اینترنتی لازم می باشد. به همین دلیل هم فروشگاه های اینترنتی برای قانونی کردن کار خود باید حتما برای دریافت اینماد را اقدام کنند.اگر می خواهید درباره ی دریافت نماد اعتماد الکترونیک اطلاعات بیشتری به دست آورید در ادامه ی این مقاله با […]

99 درصد رضایت

هدف ما رضایت شماست

blank

ضمانت بازگشت وجه

مشروط به عدم پشتیبانی

blank

پشتیبانی فوق سریع

سریع ترین پشتیبانی ایران

blank

خرید و دانلود آنی

پروسه خرید آسان

دریافت نماد اعتماد الکترونیک | دریافت اینماد

دریافت نماد اعتماد الکترونیک به عنوان مجوزی برای کسب و کار های اینترنتی لازم می باشد. به همین دلیل هم فروشگاه های اینترنتی برای قانونی کردن کار خود باید حتما برای دریافت اینماد را اقدام کنند.اگر می خواهید درباره ی دریافت نماد اعتماد الکترونیک اطلاعات بیشتری به دست آورید در ادامه ی این مقاله با ما همراه باشید.

شاید برای شما سوال باشد که دریافت نماد اعتماد الکترونیک از چه مرکزی صورت می گیرد؟ در پاسخ به این سوال می توان کفت که نماد اعتماد الکترونیکی نشانه ای است که از طرف مرکز توسعه تجارت الکترونیکی به فروشگاه های اینترنتی معتبر داده می شود. همچنین این نکته را هم باید بدانید که فروشگاه های اینترنتی سایت هایی هستند توضیحات مختصری از کالا و یا خدمات خود را به کاربران نشان می دهند. و کاربر می تواند با پرداخت کردن هزینه ی لازم توسعه درگاه های پرداخت اینترنتی از خدمات مورد نظر خود بهره ببرد.

کمی راجع به طراحی سایت فروشگاهی اصفهان بدانید…

دریافت نماد اعتماد الکترونیک

همانطور که می دانید امروزه فرآیند خرید و تحول کالا به صورت مجازی انجام می شود. بنابراین کاربر باید قبل از اقدام کردن به خرید از صحت خدماتی که فروشگاه اینترنتی ارائه می‌دهد اطمینان حاصل کند و اینجاست که اهمیت دریافت نماد اعتماد الکترونیک معنا پیدا می‌کند. این نماد بعد از بررسی وب‌سایت و احراز هویت مالک حقیقی یا حقوقی و با هدف اعلام صلاحیت فروشگاه‌ اینترنتی به مدت ۱ سال به صاحب آن داده می‌شود.

دریافت اینماد
دریافت اینماد

به این نکته دقت کنید که نماد اعتماد الکترونیک در صفحه اصلی وب سایت ها درج می شود و کاربر می تواند با کلیک کردن بر روی این نماد اطلاعاتی شامل آدری سایت، وضعیت نماد (تاریخ اعتبار آن)، آدرس شرکت، تلفن و پست الکترونیکی فروشگاه دسترسی داشته باشد.

وقتی که وضعیت نماد اعتماد الکترونیک شما معتبر باشد فعالیت های وب سایت  شما به صورت کاملا قانونی می باشد و کاربر می تواند با اطمینان کامل از فروشگاه مورد نظر خرید کند. این نکته را هم در نظر داشته باشید که نماد اعتماد الکترونیکی معتبر باید قابلیت کلیک شدن را داشته باشد.

بسیار دقت داشته باشید که برخی از سایت هایی که قصد کلاه برداری دارند فقط از تصویر این نماد استفاده می کنند که این کار غیر قانونی بوده و ممنوع می باشد. علاوه بر آن شما با وارد شدن به سایت ای نماد و بعد از آن سپس انتخاب لیست کسب و کار های دارای نماد الکترونیکی به صفحه ای هدایت خواهید شد که با وارد کردن آدرس دامنه می‌توانید وضعیت نماد سایت را مشاهده کنید. بنابراین برای دریافت نماد اعتماد الکترونیکی درج IP کافی نیست و حتما باید دامنه‌ی ثبت شده داشته باشید.

اکنون می خواهیم در ادامه ی مقاله ی آموزش جامع طراحی سایت بدون کدنویسی درباره ی انواع نماد اعتماد الکترونیکی برای شما توضیح دهیم اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در این باره به دست آورید با ما همراه باشید.

انواع نماد اعتماد الکترونیکی

نماد اعتماد الکترونیکی در حال حاضر به دو قسمت تقسیم می شود که این دو قسمت عبارتند از:

نماد دائم یک ستاره : این نماد نمادی است که بعد از ثبت نام و بررسی وب سایت توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی اگر بعضی از معیار ها را داشته باشد به وب سایت داده می شود.

نماد دائم دو ستاره : دومین نمادی که وجود دارد این نماد می باشد که شرایط لازم برای دریافت این نماد با نماد یک ستاره یکسان می باشد و فقط تفاوت آن این است که فروشگاه اینترنتی متقاضی این نماد باید گواهی امنیت SSL استفاده کرده باشد. پروتکل SSL یک استاندارد وب است که طی آن اطلاعات بین کاربر و وب‌سایت به‌صورت کد شده مبادله می‌شوند و قابل بازیابی نیستند.

اکنون می خواهیم در ادامه ی مقاله ی دریافت اینماد شما را با مدارک مورد نیاز برای دریافت اینماد آشنا کنیم با ما همراه باشید تا بدانید برای دریافت نماد اعتماد الکترونیک به چه مدارکی نیاز دارید.

مدارک مورد نیاز دریافت نماد اعتماد الکترونیک

  • درخواست کنندگان حقیقی:
  1. تصویر مجوز فعالیت (در صورت وجود)
  2. تعهدنامه شخصیت حقیقی
  • درخواست کنندگان حقوقی (تجارت و غیر تجاری)
  1. تصویر اصل اساس‌نامه
  2. تصویر آگهی روزنامه رسمی
  3. آگهی آخرین تغییرات اسامی اعضای هیئت مدیره (در صورت وجود)
  4. آگهی آخرین تغییرات آدرس (در صورت وجود)
  5. تصویر پروانه /مجوز فعالیت
  6. تعهدنامه شخصیت حقوقی
  7. آگهی آخرین تغییرات موضوع فعالیت شرکت (در صورت وجود)
  • درخواست کنندگان دولتی
  1. تصویر نامه در سربرگ رسمی سازمان با امضای مقام مسئول مربوطه مبنی بر تعلق وب‌سایت به دستگاه دولتی مزبور

اکنون قصد داریم در ادامه ی مقاله ی دریافت اینماد، مراحل دریافت نماد اعتماد الکترونیک را برای شما شرح دهیم با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری به دست آورید.

مراحل دریافت اینماد

برای اینکه کار شما در این مسئله سریع تر انجام شود بهتر است قوانین و معیار های مورد نیاز این سازمان را در سایت خود انجام دهید. قوانین و آیین‌نامه‌های مورد نظر به طور کامل در وب‌سایت این سازمان نوشته شده است. همچنین شما می توانید از بخش سوالات متداول، پاسخ تعداد زیادی از سوال های خود را پیدا کنید.

این نکته را به یاد داشته باشید که فقط وب سایت هایی می توانند دریافت نماد اعتماد الکترونیک را انجام دهند که فروشنده ی کالا و یا خدمات هستند. وب سایت هایی که فقط کسب و کار خود را تبلیغ می کنند یا از طریق تلفن از مشتری های خود سفارش می گیرند نیازی به دیافت اینماد ندارند.

مرحله اول

برای دریافت نماد اعتماد الکترونیکی در مرحله اول باید به سایت نماد اعتماد الکترونیکی کسب و کار های اینترنتی (enamad.ir) مراجعه کنید و بعد از آن روی گزینه ی درخواست نماد اعتماد الکترونیکی کلیک کنید. برای وارد شدن به سامانه باید شناسه ی کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید. اگر از قبل در این سایت عضو نشده اید بر روی ایجاد حساب کاربری کلیک کرده و پس از عضویت وارد سامانه شوید.

blank

مرحله دوم

در مرحله دوم شما باید اطلاعات هویتی، اطلاعات محل سکونت و اطلاعات تماس فردی خود را وارد کرده و تایید کنید.

blank

مرحله سوم

 مرحله سوم دریافت اینماد بعد از پر کردن فرم به صفحه‌ای هدایت می‌شوید که باید تصویر صفحه‌ی اول شناسنامه، تصویر پرسنلی و تصویر کارت پایان خدمت (در صورت لزوم) را بارگذاری کنید. از میان مدارک خواسته شده تنها تصویر صفحه‌ی اول شناسنامه اجباری بوده و مابقی اختیاری هستند.

blank

مرحله چهارم

برای رفتن به مرحله بعد باید اطلاعات تماس خود را با ارسال پیامک و تماس با تلفن ثابت با شماره تعیین شده تایید کنید.

blank

مرحله پنجم

در مرحله پنجم از دریافت نماد اعتماد الکترونیک بعد از تایید شدن اطلاعات تماس باید بر روی گزینه ی افزودن کسب و کار کلیک کنید. با کلیک کردن بر روی این گزینه فرمی شبیه  تصویر بالا برای شما باز می شود که باید اطلاعات آن را کامل کنید. بعد از تأیید کردن اطلاعات می‌توانید وارد قسمت مدیریت کسب‌و‌کار شوید.

blank

مرحله‌ ششم

برای دریافت تأییدیه فنی باید فرم بالا را پر کنید و کد تأیید ارسال شده را وارد کنید.

blank

مرحله‌ هفتم

بعد از کامل کردن اطلاعات باید فرم نظرسنجی را پر کنید.

مرحله‌ هشتم

شما باید چک لیست در ارتباط  با الزامات نماد اعتماد را بررسی کنید. این چک لیست شامل تنظیماتی در بخش مدیریت وبسایت می باشد.

مرحله‌ نهم

در مرحله نهم شما باید بعد از تأیید ارزیابی درخواست مدارک فیزیکی خود را به آدرس پستی نوشته شده در سایت ارسال کنید. متقاضیان باید فرم تعهدنامه همراه با کد تأیید آدرسی که برایشان ارسال می‌شود را تکمیل و امضا کنند و همچنین کپی برابر اصل مدارک درخواست شده را برای شما پست کنند.

blank

ته این بازی برنده ماییم هستی؟؟؟
در اینجا شما می تواننید با کارشناسان وبسکو تماس برقرار کنید...
جلال اسحاقیان

جلال اسحاقیان: برنامه نویس و مدیر وبسکو

سابقه بیش از 500 سایت وردپرسی...

ما اینجاییم که بروز ترین و استاندارد ترین آموزش ها را در اختیارتان قرار بدهیم. تمام سعی و تلاش تیم وبسکو، موفقیت شما عزیزان می باشد. موفقیت شما باعث پیشرفت ماست پس می کوشیم تا با هم دیگر، دست توی دست هم پیشرفت کنیم.

CATEGORY

خدماتــــــ وبسکو

Webesco Services

blank
طراحی سایت
blank
ادمین اینستاگرام
blank
خرید هاست
blank
سئو و بهینه سازی سایت
blank
گواهینامه SSL
blank
تولید محتوا
ARTICLES
آخرینـــــــ مطالب

our recent articles

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو کردن

نیاز به مشاوره رایگان داری؟

فرم زیر را پر کن تا کارشناسان متخصص وبسکو باهات تماس بگیرند